About Les Deux

Historien om Les Deux

Les Deux er historien om et tværkulturelt forhold mellem en politisk flygtning og en forstadsdreng; to personligheder i stand til at inspirere hinanden på baggrund af deres diversitet.

Autentiteten af dette forhold skabte rammerne for Les Deux et unikt møde mellem mentaliteter.

Selvom vi er kommet en lang vej siden, har vores DNA aldrig ændret sig, og vores forskelligheder har medvirket til at vi altid inspirerer hinanden med henblik på aldrig at stoppe med at forfølge vores vision.

Les Deux blev skabt med internationale rødder og siden den første efterårsaften, da rejsen startede, har vi ikke set os tilbage men forsat jagten lykken og drømmen. 

Vores formål

Vi har et betydeligt formål om at gøre en forskel. Vi stræber efter at skabe bedre liv gennem Les Deux som brand. Vores vision er at blive det mest meningsfulde modebrand i verden med en mission om at inspirere folk til at forfølge deres drømme ved at engagere sig i den verden vi lever i, og i fællesskab efterlade en betydelig arv.

Vores værdier

Inspirere – Vi vil være eksemplariske og inspirere andre til at finde modet til altid at jagte deres drømme og aldrig stoppe med at tro på sig selv.

Personlige relationer – I alt hvad vi foretager os, ønsker vi at gøre det personligt og meningsfuldt. Vi mener at det er essentielt at opbygge tillidsfulde forhold med alle som vi arbejder med, og inkluderer dem i vores kontinuerlige forhåbninger og bestræbelser på at ændre spillet.

-

Grundighed – Uanset hvad vi gør, stræber vi altid efter at yde vores maksimale og konstant presse os selv til at blive bedre.

Arv – Vores samfundsmæssige indvirkning er altafgørende, hvilket betyder at vi går op i hvordan vi gør forretning og at alle involverede parter har en følelse af lykke og opfyldelse.

Les Deux Legacy

Formålet og værdierne i Les Deux, er det der inspirerer og motiverer os hver dag i forhold til at kunne efterlade en arv vi kan være stolte af, og hvor næste generation kan trives.

Les Deux Legacy er kulminationen af vores kontinuerlige bæredygtige udvikling samt ambitionen om at være så meningsfuldt et brand som muligt, og støtte mennesker med et særligt behov gennem vores velgørenhedsprojekter -  enten om det er finansielt eller emotionelt.

Bæredygtighed

Vi har udarbejdet en omfattende bæredygtighedsstrategi som har fokus på tre elementer; ansvarlig styring af forsyningskæder, materialestrategi og design for bevidst forbrug. Læs mere

Velgørenhed

Vi stræber efter at skabe langsigtede relationer hvor vi kan lære af hinanden og vokse i fællesskab, så begge parter kan fortsætte med at realisere deres respektive ambitioner. Læs mere