Current language

FAQ

Levering

Hvilke lande sendes der til?

Vi sender til hele verden.

Alle ordrer i Danmark bliver fragtet med GLS eller DAO.

Hvem sender I med?

Alle ordrer i Danmark bliver fragtet med GLS eller DAO, er fragtfrit for ordre over 499,- samt fuldt forsikret.

Der er følgende muligheder med GLS:

GLS Pakkeshop, GLS Erhverv & GLS Privat levering.

Og følgende muligheder med DAO:

DAO Hjemmelevering eller DAO Pakkeshop.

Hvad er jeres leveringspriser?

Vi har gratis fragt på alle ordre over 499 DKK, samt gratis retur på alle ordrer leveret i Danmark.

Fragtgebyr vil være på henholdvis 39 DKK, ved ordrer under 499 DKK.

Hvad er forventet leveringstid?

Leveringstiden i Danmark er normalt 1-2 arbejdsdage. Hvis du bestiller før 13.00 har du din ordre dagen efter. 

Du vil modtage leveringsoplysninger med track & trace nummer via mail. Oplever du længere leveringstid, kontakt kundeservice, og vi vil her undersøge din sag.

Hvordan ændrer/annullerer jeg et køb?

Ønsker du at ændre et køb skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, med ordrenummer. Det vil være muligt at ændre et køb, såfremt du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse. Er dette tilfældet, skal du placere en ny ordre. 

Ønsker du at annullere din ordre, skal kundeservice kontaktes hurtigst muligt, så vi kan nå stoppe afsendelsen af varen. Hvis dette ikke imødekommes er der tale om en returnering.

Hvor er min ordre?

Når din ordre er pakket, og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via e-mail. Når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop, vil du få en notifikation pr. sms.

Du kan tracke din ordre her.

Returnering

Hvordan returnerer jeg et køb?

Vi tilbyder gratis retur indenfor 30 dage, efter egen modtagelse. Bemærk at returvarer skal være i original stand – hvis du er i tvivl, kan du læse returbetingelserne.

Når du sender din pakke retur, bedes du udfylde vedlagte returformular, samt anvende vedlagte returlabel fra GLS eller DAO (gælder for én gratis retur pr. ordre). Det skal blot sættes på pakken, som dernæst indleveres i en GLS/DAO pakkeshop, efter eget valg.

Hvis du mangler et returlabel kan du oprette dit eget her.

Hvordan ombytter jeg et køb?

Vi tilbyder gratis ombytning indenfor 30 dage efter egen modtagelse. Bemærk at returvarer skal være i original stand – hvis du er i tvivl, kan du læse returbetingelserne. Ved ombytning er det kun muligt at ombytte det købte produkt til en anden farve eller størrelse. 

Når du sender din pakke retur, bedes du udfylde den vedlagte returformular samt anvende vedlagte returlabel fra GLS eller DAO (gælder for én gratis retur pr. ordre). Det skal blot sættes på pakken som dernæst indleveres i en GLS/DAO pakkeshop efter eget valg.

Hvornår modtager jeg min refundering?

Når din returpakke er leveret til vores lager, og pakket ud, gennemfører vi betalingen til samme betalingskort som blev anvendt ved købet. Bemærk at der kan gå 3-4 hverdage fra vi har modtaget din returpakke, til dine penge bliver refunderet.

Herfra kan det tage 1-3 bankdage, før du kan se refunderingen på dit kontoudtog.

Kan jeg returnere udsalgsvarer?

Ja, det kan du godt. Der gælder samme returregler på udsalgsvarer, som på ikke-udsalg. 

Kan jeg returnere min vare i jeres fysiske butikker?

Ja, når du handler på vores hjemmeside kan du frit benytte en af vores fysiske butikker til returnering samt ombytning. Du skal blot fremvise din ordrebekræftelse i den pågældende butik. Du kan finde din nærmeste Les Deux butik her.

Reklamation

Hvad gør jeg hvis min vare er gået i stykker?

Hvis der er fejl på din vare/din vare er gået i stykker, kan du anmelde din reklamation her.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på mail: customercare@lesdeux.com eller telefonnummer: +45 78 74 53 35 mandag til fredag fra 10-16.

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Hvis du oplever en fejl på et produkt du har købt hos os, kan du registrere din reklamation via dette link.

Vi gennemgår din reklamation hurtigst muligt, og vender tilbage inden 24 timer, med henblik på en løsning. Vi står naturligvis for fragten ved godkendte reklamationer. For yderligere oplysninger om din reklamationsret, tjek vores vilkår og betingelser.

Du er også velkommen til at sende en mail til customercare@lesdeux.com. Her bedes du oplyse dit ordrenummer, samt sende en beskrivelse og et billede af fejlen.

Kan jeg reklamere en vare både online og i butikkerne?

Du har mulighed for at reklamere dine varer online her, eller i en af vores butikker. 

Varer købt online, kan her reklameres i vores butikker, og ligeledes modsat. 
Vi tager i mod reklamationer, mod fremvisning af kvittering, eller ordrebekræftelse.  

Besvarer ovenstående ikke dine spørgsmål, kontakt kundeservice på; customercare@lesdeux.com, for yderligere info.

Hvor lang reklamationsfrist har jeg?

Du kan reklamere dit produkt i 2 år. 
Vi retter os efter købeloven, og tilbyder herved reperation, eller erstatning af produktet.

Vi tager i mod reklamationer, mod fremvisning af kvittering eller ordrebekræftelse. .   

Besvarer ovenstående ikke dine spørgsmål, kontakt kundeservice på; customercare@lesdeux.com, for yderligere info.

Betalingsmetode

Hvad kan jeg betale med?

Les Deux accepterer følgende kreditkort/betalingsmuligheder:

Visa/Dankort, Mobile Pay, Apple Pay,  PayPal, Visa, MasterCard, Google Pay.

Tax-free

Er jeg berettiget til at få tax-free?

Du er berrettiget tax-free, hvis du bor i, eller har permanent opholdsted inde for EU, og opholder dig midlertidigt i Danmark. Du kan få tilbagebetalt moms på ethvert onlinekøb, med en dansk leveringsadresse. Din ordre er berettiget, hvis dit køb er over 300 DKK i Danmark.

Hvordan kan jeg få tilbagebetalt moms på mit online køb?

Du skal downloade appen Pie VAT for at få din momsrefusion. Efter dit køb hos Les Deux, skal du videresende din ordrebekræftelse til refund@piesystems.io. Inden for 48 timer vil du modtage en kode for at gennemføre refusionsprocessen i Pie appen.

Hvis du har spørgsmål vedrørende tax-free kan du besøge pievat.com/e-commerce eller kontakte customer care.

Gavekort

Hvordan køber jeg et gavekort?

Gavekortet kan købes ved at tilføje et beløb til din indkøbskurv. Gavekortet fås i flere beløb og kan ikke købes med rabatkoder. Du kan købe et gavekort her.

Hvordan modtager jeg et gavekort?

Når du placerer en ordre med et gavekort, modtager du en email, der indeholder en unik kode, som kan bruges ved checkout.

Hvordan tjekker jeg min balance?

Hvis et gavekort er tilknyttet en kunde konto, kan balancen kontrolleres ved at bruge linket i gavekort-emailen. For kunder uden en kunde-konto, bedes kontakte: customercare@lesdeux.com.

Hvordan returnerer jeg et køb fra et gavekort?

Ønskes der at sendes et køb retur der er købt fra et gavekort vil beløbet føres tilbage på samme gavekort.

Hvor længe er et gavekort gyldigt?

Dit gavekort udløber efter 3 år. Er du i tvivl om specifikke dato og år, så kontakt customer care.

Butik

Kan jeg returnere/ombytte i butik?

Du har altid mulighed for at returnere din vare i en af vores butikker, selvom det er købt online. Alle varer ombyttes/returneres indenfor vores returregler, mod fremvisning af kvittering/ordrebekræftelse.

Kan jeg bytte blandt alle jeres butikker?

Du har fri mulighed for at bytte og returnere varer i blandt alle vores butikker, mod fremvisning af kvittering og indenfor returfristen.

Kan E-gavekort anvendes i fysiske butikker og omvendt?

Du kan sagtnes benytte gavekort købt online i vores fysiske butikker.

Har du et gavekort fra en fysisk butik, som du ønsker at bruge online, send da en mail til customercare@lesdeux.com med et billede af gavekortet, og så kan det ændres til online brug.